Sunday, January 18, 2015

ပထမၾကီးတန္း။ ။ ယမကဘာသာ (ေမးခြန္း)

မိန္ေႏြ( ငါန္းဇြန္) | Sunday, January 18, 2015 | Best Blogger Tips

                                         ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ႕၊ဆင္ျဖဴစာသင္တိုက္
                                                အပတ္စဥ္စာေမးပြဲ
                                        ပထမၾကီးတန္း။  ။ ယမကဘာသာ
                   ၁၃၇၆-ခုႏွစ္၊ ျပာသိုလ္လဆန္း(၁၅)ရက္၊ (4.1.2015) တနဂၤေႏြေန႕
                                            ----------------------------
၁။ ဥေပကၡာ ဥေပကၡိျႏၵိယႏၱိ- ဟူေသာပုစၦာ၏ အေျဖပါဠိကို ေရး၍၊ သႏၷိ႒ာန္အရကိုသာ ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၂။ နဥေပကၡာ နဣျႏၵိယႏၱိ- ဟူေသာပုစၦာ၏ အေျဖပါဠိကို ေရး၍၊ ႏွစ္ဘက္ရကိုသာ ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၃။ ယႆ ယတၳ စကၡဳျႏၵိယံ ဥပၸဇၨတိ ၊ တႆ တတၳ ဥေပကၡိျႏၵိယံ ဥပၸဇၨတီတိ-၌ တစ္ဘက္ရအေျဖ၊ ႏွစ္ဘက္ရအေျဖ၀ိဘင္းပါဠိ ေရး၍၊ တစ္ဘက္ရကိုသာ ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၄။ ပ၀တၱိ ဥပၸါဒ ပစၥဳပၸႏၷ၀ါရ ပုဂၢေလာကာသ အႏုလံု ဣတၳိမူ ေသာမနႆမူလီ ႏွစ္ဘက္ရအေျဖပါဠိမွ်ကိုသာ ေရးျပ၍၊ အႏုေလာမ တစ္ဘက္ရ၊ ႏွစ္ဘက္ရတို႕ကို ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၅။ ပ၀တၱိ ဥပၸါဒ ပစၥဳပၸႏၷ ပုဂၢေလာကာသ၀ါရ အႏုလံု-၌ ေအာက္ပါတို႕ကို ေကာက္ျပခဲ့ပါ။
(က) ဇီ၀ိတမူ ဥေပကၡာမူလီ ပ၀တၱိအခါ ႏွစ္ဘက္ရ။
(ခ)  ေသာမနႆမူ ၀ီရိယမူလီ ပ၀တၱိအခါ ႏွစ္ဘက္ရ။
(ဂ) သဒၶါမူ ပညိေျႏၵမူလီ ပ၀တၱိအခါ ႏွစ္ဘက္ရ။

၆။ ယႆ ယတၳ စကၡဳျႏၵိယံ ဥပၸဇၨိတၳ၊ တႆ တတၳ ေသာမနႆိျႏၵိယံ ဥပၸဇၨိတၳာတိ-၌ အေျဖ၀ိဘင္းကိုေရး၍၊ တစ္ဘက္ရ - ႏွစ္ဘက္ရ ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၇။ ပ၀တၱိ ဥပၸါဒ အတီတ ပုဂၢေလာကာသ ပစၥနိက္ ႏွစ္ဘက္ရတို႕၌ ေအာက္ပါတို႕ကို ေျဖဆိုပါ။
(က) ဃာနမူ ဣတၳိမူလီ ႏွစ္ဘက္ရ ( ၀ိဘင္းပါဠိ )
(ခ) ဇီ၀ိတမူ ေသာမနႆမူလီ  ႏွစ္ဘက္ရ ( ေကာက္ )
(ဂ) ေသာမနႆမူ ဥေပကၡာမူလီ ႏွစ္ဘက္ရ ( ၀ိဘင္းပါဠိ )

၈။ ယႆ      စကၡဳျႏၵိယံ ဥပၸဇၨိႆတိ ၊ တႆ      ေသာမန၁သိျႏၵိယံဥပၸဇၨိႆ     တီတိ-၌ တစ္ဘက္ရ၀ိဘင္းမွ်ကိုသာ ေရး၍၊ ယႆ      ဃာနိျႏၵိယံ ဥပၸဇၨိႆတိ၊ တႆ      ဣတၳိျႏၵိယံ ဥပၸဇၨိႆ      တီတိ ၌ တစ္ဘက္ရ၀ိဘင္းပါဠိႏွင့္ တကြအရလည္းေကာက္ျပပါ။

၉။ ပ၀တၱိ ဥပၸါဒ အနာဂတ ပုဂၢလ၀ါရ အႏုလံု-၌ ဣတၳိမူ ပုရိသမူလီ အႏုေလာမ တစ္ဘက္ရ၀ိဘင္းပါဠိကို ေရး၍၊ ဣတၳိမူ ေသာမနႆမူလီ အႏုေလာမတစ္ဘက္ရကိုသာ ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

၁၀။ ေယာ စကၡဳျႏၵိယံ ပရိဇာနိတၳ၊ ေသာ အညာတာ၀ိျႏၵိယံ သစၦိကရိတၳာတိ-၌ အေျဖပါဠိကို ျပည့္စံုစြာေရး၍၊ အရကိုလည္း ေကာက္ျပခဲ့ပါ။

                                         တစ္ပုစၦာလွ်င္ (၁၀)မွတ္စီ
                                -------------------------------------------

No comments:

Post a Comment