Sunday, December 28, 2014

ဥပစာ(ခ)တန္း။ သဂၤဟဘာသာ ( အေျဖမွန္)

မိန္ေႏြ( ငါန္းဇြန္) | Sunday, December 28, 2014 | Best Blogger Tips


                                                   ( အေျဖမွန္)
                                       ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ႕၊ ဆင္ျဖဴစာသင္တိုက္
                                          အပတ္စဥ္  အစမ္းစာေမးပြဲ
                                      ဥပစာ(ခ)တန္း။   သဂၤဟဘာသာ
                       ၁၃၇၆-ခုႏွစ္၊ ျပာသိုလ္လဆန္း(၇)ရက္၊ ( 27.12.2014 ) စေနေန႕
                                          ------------------------------------
၁။ ပါဠိ ေရးေလ။

၂။ အနက္ေရးေလ။

၃။ မတင့္တယ္ေသာစိတ္ကို သမၸေယာဂေဘဒအားျဖင့္ ေရတြက္ပံုမွာ--
    သမၸယုတ္စိတ္      ၈-ပါး
    ၀ိပၸယုတ္စိတ္        ၄-ပါး
    သမၸယုတ္၊၀ိပၸယုတ္မွ လြတ္ေသာစိတ္ ၁၈-ပါး
    ေပါင္း  ၃၀-ပါးျဖစ္ပါသည္။


ဇာတိေဘဒနည္းအားျဖင့္ ေရတြက္ပံုမွာ--
အကုသိုလ္ဇာတ္    ၁၂-ပါး
၀ိပါက္ဇာတ္    ၁၅-ပါး
ၾကိယာဇာတ္       ၃-ပါး
ေပါင္း ၃၀-ပါးျဖစ္ပါသည္။
                               --------------------------------------------------------
၄။ ကာေမ ေတ၀ီသပါကာနိ-၌ ေတ၀ီသ အရ-မွာ
အကုသလ၀ိပါက္စိတ္        ၇-ပါး
အဟိတ္ကုသလ၀ိပါက္စိတ္    ၈-ပါး
မဟာ၀ိပါက္စိတ္        ၈-ပါး
ေပါင္း  ၂၃-ပါးျဖစ္ပါသည္။

ပုညာ ပုညာနိ ၀ီသတိ-၌ ၀ီသတိ အရမွာ
အကုသိုလ္စိတ္        ၁၂-ပါး
မဟာကုသိုလ္စိတ္          ၈-ပါး
ေပါင္း  ၂၀-ပါးျဖစ္ပါသည္။
                                     ------------------------------------------------------
၅။ အဘိဓမၼတၳသဂၤဟံ-၌ အဘိဓမၼတၳအရ၊
အဘိဓမၼာ(၇)က်မ္း၌ ေဟာေတာ္မူအပ္ကုန္ေသာ စိတ္၊ ေစတသိက္၊ ရုပ္၊ နိဗၺာန္ ဟူေသာ ပရမတၳသေဘာတရား ေလးပါးကို ရပါသည္။
ူရူပံ-၌ ရူပအရ--
ဘူတရုပ္၊ ဥပါဒါရုပ္အားျဖင့္ ျပားေသာ ရူပကၡႏၶာကို ယူူရပါမည္။
                                  ------------------------------------------------------
၆။ အကုသိုလ္စိတ္ကို ဥပမာႏွင့္တကြ ေဖာ္ျပပံုမွာ--
မိတ္ေဆြ၏ ဆန္႕က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာသူသည္ ရန္သူမည္သကဲ့သို႕၊ ထို႕အတူ ကုသိုလ္၏ဆန္႕က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ စိတ္တို႕သည္ အကုသိုလ္မည္ၾကပါသည္။

 ကာမာ၀စရ ေသာဘနစိတ္ခ်င္းအတူတူျဖစ္ပါလွ်က္ မဟာကုသိုလ္စိတ္၏ နိဂံုး၌ သေဟတုက-သဒၵါမပါဘဲ မဟာ၀ိပါက္စိတ္ မဟာၾကိယာစိတ္၏ နိဂံုး-၌ သေဟတုက-သဒၵါကို ထည့္၍ ဆိုရျခင္းမွာ--
မဟာ၀ိပါက္စိတ္၊ မဟာၾကိယာစိတ္တို႕၌ အဟိတ္၀ိပါက္၊ အဟိတ္ကိရိယာစိတ္ႏွင့္ ယံုမွားဖြယ္ရွိေသာေၾကာင့္ သေဟတုက-သဒၵါထည့္၍ ဆိုရပါသည္။

                               -------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment