Sunday, December 28, 2014

ပထမၾကီးတန္း။ ။ ရူပသိဒၶိ/ဋီကာေက်ာ္ဘာသာ ( ေမးခြန္း)

မိန္ေႏြ( ငါန္းဇြန္) | Sunday, December 28, 2014 | Best Blogger Tips


                                          ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ႕၊ ဆင္ျဖဴစာသင္တိုက္
                                             အပတ္စဥ္  အစမ္းစာေမးပြဲ
                               ပထမၾကီးတန္း။    ။ ရူပသိဒၶိ/ဋီကာေက်ာ္ဘာသာ
                    ၁၃၇၆-ခုႏွစ္၊ ျပာသိုလ္လဆန္း(၈)ရက္၊ ( 28.12.2014 ) တနဂၤေႏြေန႕
                                         --------------------------------------
၁။ သညာယမႏု-သုတ္ျဖင့္ ႏုအကၡရာ လာရာ၌ ရူပသိဒၶိဆရာ၏ စည္းကမ္းခ်က္တို႕ကို ေဖာ္ျပ၍၊   

    ကိစၥပစၥည္းတို႕၏ လိဂၤႏွင့္ သာဓန တို႕ကိုလည္း ရူပသိဒၶိလာအတိုင္း သတ္မွတ္ျပပါ။

၂။ ဓဎဘေဟဟိ ဓဎာစ-သုတ္ ကာရီ ကာရိယတို႕ကို အစဥ္တက်ေရး၍၊ ၀စ၀ါ၀ု-သုတ္ကို ရူပသိဒၶိအလိုက်  

    အနက္ေပးခဲ့ပါ။

၃။ သခၤ ါေရာ-ကို ဓာတု၊ ပစၥယ ေ၀ဖန္၍၊ ခရ-သည္ ဓာတ္မဟုတ္ပါဘဲလွ်က္ ၀ုဒၶိေရာက္ရျခင္းကိုလည္း 

    ရွင္းကာ၊ ဥပၸဇၨကို ရုပ္က်ဥ္းစီရင္ျပခဲ့ပါ။

၄။ ခ်ာဒီဟိမာန္မစေတာ၀ါ-သုတ္ျဖင့္ မကို တျပဳရာ၌ သတ္မွတ္ခ်က္ကို ေဖာ္ျပ၍၊ ဆတၱံ၊ စိတၱံ တို႕ကို 

    ၀ိဂၢဟျပဳျပခဲ့ပါ။

၅။ ပဋိစၥသမုပၸါဒ-ဟူေသာ စကား၏အဓိပၸါယ္ကို ရွင္း၍၊ သခၤ ါရ (၃)မ်ိဳးႏွင့္ တရားကိုယ္ကိုလည္း ေဖာ္ခဲ့ပါ။

၆။ သတၱ၀ါတို႕၏ ခႏၶာဒုကၡတံုး ရရွိျဖစ္ေပၚျခင္း၏ (က) မွန္ကန္ေသာအေၾကာင္း  (ခ) 

    မွားယြင္းေသာအေၾကာင္းကို ဋီကာေက်ာ္အတိုင္း ေျဖဆို၍၊ ကမၼဘ၀ႏွင့္ သခၤ ါရတို႕၏  
    တရားကိုယ္အားျဖင့္ ထူးျခားခ်က္ကိုလည္း ေဖာ္ျပခဲ့ပါ။

၇။ ကမၼဇရုပ္သည္ ကံေၾကာင့္ျဖစ္ပါလ်က္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ၀ိပါက-ဟူေသာအမည္ကို 

    မရပါသနည္း ေျဖဆို၍၊ (က) ဒြိကာလိကပစၥည္း  (ခ) တိကာလိကပစၥည္း တို႕ကိုလည္း ေဖာ္ျပပါ။

၈။ ကမၼ႒ာန-ဟူေသာ စကားလံုး၏ အဓိပၸါယ္ကိုရွင္း၍၊ ေဒ၀တာႏုႆတိ၏ အဓိပၸါယ္ကိုလည္း ရွင္းျပခဲ့ပါ။

၉။ ၀ု႒ာနဂါမိနီ၏ အဓိပၸါယ္ကို ဖြင့္၍၊ မဂ္ျပီးလွ်င္ ဖိုလ္ကို အားမထုတ္ဘဲ ျဖစ္ႏိုင္ပံုကိုလည္း 

    ဋီကာဆရာစကားရပ္ႏွင့္ အညီ ရွင္းျပခဲ့ပါ။

၁၀။ ဉာဏဒႆန၀ိသုဒၶိ၌ (က) ဉာဏ  (ခ) ၀ိသုဒၶိ တို႕၏ အမည္ရျခင္းအေၾကာင္းျပခ်က္ကို ဋီကာႏွင့္ 

      အညီေဖာ္ျပ၍၊ သတၱကၡတၱဳပရမ-၏ အဓိပၸါယ္ကိုလည္း ရွင္းျပခဲ့ပါ။

                                            တစ္ပုစၦာလွ်င္ ( ၁၀ ) မွတ္စီ
               --------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment