Sunday, December 28, 2014

ဥပစာ(က)တန္း။ ပါဠိသိကၡာဘာသာ ( အေျဖမွန္)

မိန္ေႏြ( ငါန္းဇြန္) | Sunday, December 28, 2014 | Best Blogger Tips


                                                     ( အေျဖမွန္)
                                          ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ႕၊ ဆင္ျဖဴစာသင္တိုက္
                                              အပတ္စဥ္  အစမ္းစာေမးပြဲ
                                       ဥပစာ(က)တန္း။   ပါဠိသိကၡာဘာသာ
                      ၁၃၇၆-ခုႏွစ္၊ ျပာသိုလ္လဆန္း(၇)ရက္၊ ( 27.12.2014 ) စေနေန႕
                                                ------------------------------
၁။  (က) အဘယ္သူသည္ ဘုရား ျဖစ္သနည္း။
     (ခ) သာမေဏသည္ အ၀န္းညီစြာ ၀တ္၏။
     (ဂ) သတိုးသမီးသည္ ရြာသို႕ သြား၏။
     (ဃ) ငါ့ရွင္ သင္သည္ အိပ္သေလာ။
     (င) အရွင္ဘုရား တပည့္ေတာ္သည္ ေလွျဖင့္ ျမိဳ႕သို႕ မသြားပါ။
                                  -------------------------------------------------------
၂။ (က)ငါ့ရွင္ သင္သည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ စည္းစိမ္ကို ရသနည္း။
    (ခ) အရွင္ဘုရား သတၱ၀ါတို႕သည္ ဘာ၀နာျဖင့္ နိဗၺာန္သို႕ ေရာက္ၾကကုန္၏။
    (ဂ) ပညာရွိတို႕သည္ အဘယ္သူတို႕မွ ကင္း၍ ေက်ာင္းသို႕ လာၾကကုန္သနည္း။
                                   -------------------------------------------------------
၃။ (က) ဒါရိကာ ဘတၱံ ပစတိ။
    (ခ) နာဟံ အေႏၷန ၀သာမိ။
    (ဂ) ဗုေဒၶါ ေကသံ ဓမၼံ ေဒေသတိ။
                                   ------------------------------------------------------

၄။ (က) အာ၀ုေသာ တြံ ေကန ၀ိဟာေရ ၀သသိ။
    (ခ)   သိေ​ ႆ     ာ အာစရိယႆ       သႏၱိကာ သိပၸံ ဂဏွာတိ။
     (ဂ) ၀သတိႏု ဗုေဒၶါ အနာထပ႑ိကႆ       အာရာေမ ။
                                      -----------------------------------------------------
၅။ ( က) ဗုဒၶါ ဓမၼံ ေဒေသႏၱိ။
     (ခ) သာမေဏေရာ ပိ႑ံ ဘုဥၨတိ။
                                          -----------------------------------------------------
၆။ (က) ပုရိေသန ကမၼံ ကရီယေတ။
    (ခ) အဟံ ဓမၼံ ေဒေသမိ။
                                            ----------------------------------------------------
၇။  အနက္ေပးပံုမွာ----
     ဗုေဒၶါ၊ ျမတ္စြာဘုရားသည္။ ေဒ၀မႏုႆာနံ၊ နတ္လူတို႕အား။ ဓမၼံ၊တရားကို။ ေဒေသတိ၊ ေဟာေတာ္မူ၏။

စာစပ္ပံုမွာ--
ဗုေဒၶါ-ကား သည္ဟူ၍ အနက္ေပးေသာေၾကာင့္ ေဒေသတိ၌ ကတၱား၊ ေဒေသတိ-ကား ထိုကတၱားကို ေဟာေသာ အာခ်ာတ္ၾကိယာ၀ါစက အျဖစ္ျဖင့္ စပ္အပ္၏။


      
ေဒ၀မႏုႆ     ာနံ-ကား တို႕အားဟူ၍အနက္ေပးေသာေၾကာင့္  ေဒေသတိ၌ သမၸဒါန္၊ ေဒေသတိကား ထိုသမၸဒါန္၏ ႀကိယာအျဖစ္ျဖင့္ စပ္အပ္၏။


ဓမၼံ-ကား ကိုဟူ၍ အနက္ေပးေသာေၾကာင့္ ေဒေသတိ၌ ကံ၊ ေဒေသတိ-ကား ထိုကံ၏ ႀကိယာအျဖစ္ျဖင့္ စပ္အပ္၏။
                                                      --------------------------------------------

No comments:

Post a Comment